This website is using a security service to protect itself from online attacks. The action you just performed triggered the security solution. There are several actions that could trigger this block including submitting a certain word or phrase, a SQL command or malformed data.
You can email the site owner to let them know you were blocked. Please include what you were doing when this page came up and the Cloudflare Ray ID found at the bottom of this page.
Cloudflare Ray ID:9a95398f3b7bc112•Your IP:Click to reveal80.31.20.116•Performance & security byCloudflare
Características:
Aseos unisex Amigable con la comunidad LGTBI+ Espacio seguro para personas transgénero Se identifica como de propietarias mujeres Citas onlineServicios:
Agencia inmobiliariaHorario de apertura:
El horario podría no estar actualizado. Contacte con X para asegurarse.
inmobiliariaconcasa.es no puede garantizar que las inmobiliarias o agentes incluidos en este directorio cumplan con todas las certificaciones profesionales, acreditaciones legales o requisitos regulatorios necesarios para la intermediación inmobiliaria en cada comunidad autónoma. Algunas empresas registradas pueden ser negocios pequeños o agencias de reciente creación. Te recomendamos verificar siempre la experiencia, la profesionalidad y la documentación del agente o empresa antes de realizar cualquier operación de compra, venta o alquiler.
4.5 (53 opiniones)
7 opiniones
0 opiniones
0 opiniones
0 opiniones
46 opiniones
Francisco Javier Larrosa Bondia
hace 6 meses - 5 (Experiencia positiva)
Vaig comprar un pis amb ells i després el vaig posar en lloguer. En tots dos casos la experiència amb Pisocasa ha estat molt bona. Et donen un tracte proper i t'ajuden en tot el que poden.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Moltíssimes gràcies. Ha estat un plaer treballar amb vosaltres.
Marc Garrido Lopez
hace 7 meses - 5 (Experiencia positiva)
Molt contents. Hem estat acompanyats durant tot el procés tot i ser més costós i llarg de lo normal (+1 any). Ens hem sentit molt a gust i sempre ens han transmès tranquilitat. Moltes gracies per la vostra dedicació.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Moltíssimes gràcies Marc i parella. Ha estat tot un projecte i lo bo sempre es fa d'esperar. Ha estat un plaer treballar amb vosaltres i ens alegra molt que estigueu contents. Ens farà molta il·lusió veure el resultat final.
Maria Bretones Muñoz
hace 8 meses - 1 (Experiencia negativa)
Muy mala experiencia. Tras mostrar interés por una propiedad, la comunicación fue nula: no avisan si una vivienda ya está reservada, no actualizan la web y negocian con otras personas sin informar a quienes ya habían contactado antes. Falta total de transparencia y profesionalidad. No los recomendaría en absoluto. RESPOSTA: Aquesta resposta per part de l’agència no és certa. En cap moment vam traslladar que aquella fos la nostra oferta màxima, i a dia d’avui encara no sabem si la nostra proposta va ser acceptada o rebutjada per la propietat, perquè mai vam rebre cap resposta ni un sí ni un no. Lamentem que es respongui amb informació falsa en lloc d’assumir les mancances de comunicació i transparència que realment vam experimentar.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Bona tarda Maria. Ens sap greu que la teva experiència no hagi estat l'esperada. Durant el procés es va mantenir la comunicació amb el teu pare, que ens va traslladar la teva oferta màxima, i aquesta no va ser acceptada per la propietat. Com a pràctica habitual, mentre no es formalitza una reserva, l'agència ha de continuar mostrant l'habitatge. Dit això, com no tinc el teu contacte, he parlat amb el teu pare per aclarir-ho i disculpar-me. Agraeixo el comentari i en prendrem nota per seguir millorant.
Adria Avellaneda
hace 8 meses - 1 (Experiencia negativa)
Trato muy poco profesional. Muestran falta de seriedad en el seguimiento con los clientes, no informan con claridad sobre el estado real de los inmuebles ni se molestan en actualizar la información. La experiencia ha sido frustrante y deja en evidencia una mala gestión. No volvería a confiar en ellos. RESPUESTA : Podeu estar d’acord o no amb la meva valoració, però el que no podeu fer és mentir. Sí que vaig visitar l’immoble, juntament amb la meva parella i els seus pares. Vam estar allà i vam comprovar personalment la manca d’informació clara, el seguiment poc seriós i la gestió poc professional. Lamento que en lloc d’acceptar una experiència real com una oportunitat de millora, preferiu desacreditar-la.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Bona tarda Adrià. Lamentem que es publiqui una opinió negativa sense haver tingut contacte directe ni visitar l'immoble. Ens esforcem per atendre de forma transparent i professional a tots els interessats reals, gestionant les visites, ofertes i reserves amb claredat. Entenem que puguin sorgir diferents percepcions, però agraïm que les valoracions reflecteixin experiències personals reals. Continuem treballant per millorar dia a dia.
Miguel Gil Girona
hace 9 meses - 5 (Experiencia positiva)
Vanessa lopez Moran
hace 10 meses - 5 (Experiencia positiva)
Laura PaPi
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Excelentes profesionales, se implican al 100%, te lo ponen todo muy facil!! muchas gracias por todo!!!
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Nosotras también estamos muy agradecidas. Trabajar con vosotros ha sido de lo más agradable y también nos habéis facilitado todo el proceso de gestión
Macarena Caparros
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Trato super profesional,rápido y de confianza. Recomendadisimo!!
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Muchas gracias Macarena, Vosotros también nos habéis facilitado el trabajo
X S.
hace 1 año - 1 (Experiencia negativa)
NI US HI ACOSTEU!!!! MOLT MALA PRAXIS EN LA VENDA D'IMMOBLES!!! En el meu cas anunciaven un immoble de 80m2 per 252.000€ a Teià. A la visita et diuen que et cobren a part, un 3% de comisió com a COMPRADOR (7500€), que després puja a un 4% (10.000€). I t'envien un document que has de signar en el que diu que la comisió és SENSE IMPOSTOS!!! (vaja... EN NEGRE!). Un cop feta la reserva de 1000€ envien la nota simple i oh sorpresa!! la vivenda té escriturats NOMÉS 46m2!! LA MEITAT!!!(Fet pel qual TOTHOM QUE VULGUI DEMANAR HIPOTECA TINDRÀ UN PROBLEMA). Envien el contracte d'arres que sembla un copy-paste d'internet i a més amb clàusules abusives i d'indefensió total al comprador. Vaig haver de contractar un advocat (i no són econòmics) per refer el contracte d'arres i no em prenguessin més el pèl. Uns dies abans de la signatura d'arres em diuen que el tema dels m2 reals i escriturats en menys de 15 dies es soluciona i no tindré cap problema... ENGANY RERA ENGANY. Aquests m2 que falten a la nota simple (i que ha de pagar el cost el venedor) tarden en estar registrats al Registre de la Propietat. "Si se detecta que la medida de la superficie no coincide con la registrada, la tasación se hará solo sobre la superficie registrada, que es la que tiene validez a efectos jurídicos"!!!!! Evidentment vaig demanar una rebaixa en el preu perquè el tema va per llarg i registrats legalment hi ha la MEITAT de M2... EM VAN RETORNAR LA RESERVA. Quina és la meva sorpresa quan la vivenda TORNA A ESTAR a la venda per 10.000 euros més del que estava fa 3 setmanes (ara 262.000€). Entenc que per pagar la seva comisió o perque sigui el comprador el que assumeixi el cost del registre de m2... SI, EM VAN RETORNAR LA RESERVA DE 1000€ PERÒ M'HE QUEDAT SENSE CASA PER LA SEVA MALA GESTIÓ I HAVENT PAGAT 500€ D'ADVOCAT. SÓN UNES IMPRESENTABLES. ABANS DE FER UN PAS TAN IMPORTANT COM COMPRAR UNA VIVENDA, VIGILEU QUE QUEDI TOT CLAR, PERQUE SEMBLA QUE LA TRANSPARÈNCIA EN EL NEGOCI NO ÉS EL SEU FORT. ELS BONS COMENTARIS A GOOGLE NO SÓN PER LA SEVA GESTIÓ EN LA VENDA, SINO EN LA CERCA DE VIVENDA. Contestant a la resposta de l'empresa: Després de la meva experiència amb vosaltres a mi si que em sembla greu que en lloc de respondre de manera constructiva hagueu optat per una actitud defensiva i fins i tot d'atac personal (sembla que jo no tinc opinió pròpia per ser dona?!?! Em sembla TANT ARCAIC aquest raonament...). El que he fet ha estat dedicar temps a informar i ALERTAR a altres persones de la vostra mala gestió i d'una situació totalment inadequada, i si els ajuda a prendre una decisió, millor. Espero que els organismes corresponents vigilin de prop el funcionament de la vostra empresa, perque per degràcia la transparència escasseja en la vostra gestió.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Hola Xènia, Agrair-te la teva ressenya, ja que totes, siguin positives o negatives, són benvingudes, ja que això vol dir que decidiu invertir part del vostre temps en analitzar el feedback. Dit això, voldria puntualitzar alguns punts. En primer lloc, no pots avaluar la nostra "praxis en la venda d'immobles" ni per bé ni per malament, donat que no hem tingut ocasió de dur a terme cap operació de compra-venda amb tu. Fent un repàs dels fets, quan vam respondre a les sol·licituds, des de’l primer moment es va informar que els honoraris d'agència anaven per part del comprador, 3% més iva. També es va dir que no era lo habitual per part de l'agència i que era un cas puntual de fer-ho així. L'immoble, només publicar-lo, va rebre moltes sol·licituds, i vam intentar atendre-les per ordre d'entrada. Totes les visites d’aquella tarda, inclosa la teva, van ser informades de que a la casa van fer una ampliació i que ja s’estava fent la gestió de l’actualització dels metres, és a dir, que ja s’estaven fent els tràmits de l’excés de cabuda. Vas ser la segona visita, no l'última. Aquella tarda vaig fer visites fins al vespre. Ja a casa, em vas trucar, vas demanar disculpes per l'hora i vas manifestar el teu interès en l'immoble, fins i tot oferint fer una transferència immediata per reservar-lo. Et vaig explicar que només acceptem reserves amb el document pertinent signat. Com que ja estava a punt d'anar a dormir, et vaig dir que t’enviaria el document l’endemà al matí perquè poguessis fer la transferència, seguint el protocol habitual. En aquests documents, la quantia s’indica "sense impostos inclosos" perquè els apliquem correctament amb la seva factura corresponent. Per tant, l’acusació de treballar amb "diner negre" és molt greu i infundada. Abans de les 09:00 h de l’endemà, et vaig comunicar que la primera visita havia fet la reserva la tarda anterior a l'oficina. Jo estava fent visites i no vaig poder saber-ho fins al matí següent. La nostra política és contrària a l'especulació, cosa que hauries comprovat quan, en saber que hi havia una reserva, vas intentar oferir més diners per passar per davant dels qui ja l’havien fet. Et vaig dir que no especulem i que a tu tampoc t'agradaria que t’ho fessin. No obstant això, vas decidir anar directament a parlar amb els propietaris per intentar aconseguir l’immoble, saltant-te tota l’ètica professional i personal. Tot i això, se’t va informar que, si la reserva quedava nul·la, series la primera persona contactada. Així va ser. Quan els primers clients es van fer enrere, et vaig trucar immediatament per avisar-te que l’immoble tornava a estar disponible. Vas mostrar molta alegria i vas assegurar que el finançament no seria cap problema, ja que coneixies un directiu bancari i confiaves que la gestió seria ràpida, sent plenament conscient dels metres quadrats reals de la vivenda. En dissabte m’escrius dient que com la teva "parella" no ha vist la casa, si era possible visitar-la el mateix dissabte o el diumenge. Tot i que generalment no treballem en cap de setmana tret que siguin hores convingudes, vaig molestar als propietaris per fer la visita en diumenge, on et torno a repetir tota la informació referent a la casa i que s’estan gestionant els tràmits de l’excés de cabuda. És probable que a la teva parella no li fes tanta gràcia la casa com a tu, i a partir d’aquí ens venen totes les teves queixes proposant una baixada de preu, cosa que comuniquem als propietaris i ells no ho accepten, per tant se’t torna la paga i senyal de la reserva. Crec que et vas precipitar en prendre decisions i que probablement la teva "parella" va influir en aquest canvi de parer. Entenc que no vulguis tornar a treballar amb nosaltres, però està clar que nosaltres tampoc et donarem l’oportunitat de fer-ho. I per acabar, respecte a la teva incredulitat, avui s’ha signat davant notari l’excés de cabuda. Ja veus... en menys de 15 dies.
Empar Dominguez Sanchez
hace 1 año - 1 (Experiencia negativa)
Primera y última experiencia con la inmobiliaria.Ayer a las 18:00 Albert se puso en contacto con nosotros para hacer una visita a un inmueble las 11 de la mañana del día siguiente.Despues de esperar más de 30 minutos, nadie de la inmobiliaria se ha presentado en el lugar ni han contestado a las llamadas.El propio dueño del inmueble nos ha dicho que ya estaba reservado. Muy poca profesionalidad y seriedad
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Bon dia Empar, Primer de tot et demano disculpes per aquest mal entès. Ha estat un error per part nostre per falta de comunicació interna. La casa es va reservar a última hora del dia abans i vam intentar contactar amb tu poc abans de la teva visita i no va estar possible. Tothom pot cometre un error i no per això hem de deixar de ser bons professionals. Espero que puguis acceptar les nostres disculpes.
Emilia Palacio
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Serioses i molt bones professionals, molt amables en el tracte i eficients en la gestió. Moltes gracies!
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Moltes gràcies a vosaltres. Ens alegra que estigueu satisfets amb la nostra feina.
Carlees
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Muchas gracias Patricia y Jenny por hacer tan fácil el proceso de venta de la casa solo agradeceros vuestra gestión ambas , sois dos grandes profesionales y más el trato humano que hacéis más fácil toda la gestión otra vez no dudaré en solicitar vuestros sevicios.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Moltíssimes gràcies per depositar la teva confiança en nosaltres, tu també ens ho has fet fàcil
David López
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
La Jenny i la Patrícia m'han ajudat en la venta del meu pis. Sempre disponibles, amables i reportant tots els progressos, amb GRAN professionalitat. 100% Recomanable!
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Moltes gràcies David, Tu també ens has posat les coses fàcils per poder portar totes les gestions a terme. Ja ho saps, qualssevol cosa aquí ens tens.
Silvia Giménez
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Estamos súper contentos Jenni es una profesional de los pies a la cabeza nos ha vendido el piso en un mes y súper contentos!! Mil gracias
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Muchas gracias! Ojalá todas las gestiones fueran así de rápidas.
Elisabeth Balufo Sánchez
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Excelente Jennifer una gran profesional me vendió un piso, y me urgía mucho venderlo y fue muy rápida y la atención de papeleos todo muy rápido y fácil!! Y me tranquiliza a la hora de tener dudas con algún documento sin duda si volveré que gestionar alguna compra de piso contar con su Equipo muchas gracias!!!
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Muchas gracias Elisabeth. Ya sabes, para cualquier cosa, aquí nos tienes.
Joan Balada i Soler
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Tant la Jenny com la Patricia ens han ajudat molt a buscar una llar per a la nostra família. Son unes excel·lentíssimes professionals que treballen de valent :)
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Moltes gràcies a vosaltres i ens alegrem molt de que hagueu trobat la vostra llar. Ja saps... quan estigueu instal.lats, ho brindem amb unes birres
Paula Andrés
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Excel·lent professional. La Patrícia és una persona que et genera confiança y honestedat en la búsqueda del teu inmoble a més t'acompanya en tot el procés de manera constant i eficient. Realment és una professional diferencial en el sector i et fa sentir que estás en bones mans i farà el màxim per aconseguir una bona operació.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Moltíssimes gràcies Paula, Estem molt agraïdes de teneir clients com vosaltres, això ens ajuda a que tirem endavant i que ens agradi tant la feina que fem.
Giorgio Colangelo
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Patricia es una gran profesional. Nos está acompañando y asesorando en el proceso de compra de un piso. Nos mantiene al tanto de cualquier novedad, nos sugiere posibilidades de reforma. Nos sentimos en buenas manos y sentimos, gracias a su profesionalidad el valor añadido de una agencia de profesionales, cosa que no hemos sentido con otras agencias. Se ve cuando alguien que se dedica a esto tiene don y vocación para esto! Trato genial en todo momento, espero que más proprietarios decidan confiar en ella para sus vendas! Gracias Patricia, espero que esto del piso salga bien tarde o temprano!
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Muchas gracias Giorgio, ya sois como de la familia, la perseverancia nunca falla y menos cuando son clientes tan amables como vosotros
ali fida
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
I want to know about depth?
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Hi Ali, I want to know about depth?
Taiger OMG (TaigerOMG)
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Realitzar una operació de compra-venda pot arribar a ser un procés molt difícil i estressant on et pots sentir sol i perdut en un món que desconeixes. La costahaus t'ho posa fàcil perquè les persones són la seva màxima premisa. Amb lacostahaus no estàs mai sol, ja que et notes acompanyat en tot moment i saps, des del minut zero, que els seus professionals vetllaran per tu i lluitaran perquè surtis d'aquesta operació el màxim de beneficiat possible. Després de Setmana Santa, vam decidir posar a la venda el nostre pis. De seguida, ens va visitar en Sergi i ens va plantejar un pla d'acció clar i transparent. El contacte amb ell va ser constant i molt fluït en tant que ens anava actualitzant al detall l'evolució de la venda del nostre pis. En Sergi es va implicar al màxim en el nostre procés de compra-venda, donant-ho tot per mediar entre les dues parts de manera justa i aconseguir que, finalment, el dia 30 de maig poguessim fer entrega de les claus del pis als nous propietaris. En Sergi és una gran persona, amb un gran cor, que treballa per intentar que les persones que volen vendre i les persones que volen comprar se sentin en les millors mans del mercat immobiliari i trobin la solució que les faci més felices.
Raúl
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Molt bona experiència amb la compra del meu pis. Excel·lents professionals. Moltes gràcies per tot.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Moltes gràcies Raül, Desitgem que disfruteu molt de la vostra nova llar
Olga Ruiz
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Tanto Patricia como Jennifer, dan un trato muy serio responsable. Grandes profesionales. Volveré a trabajar con ellas.Muy recomendable
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Gracias Olga y Javier, siempre es muy agradable trabajar con vosotros.
Lorena Jimenez
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Excelente atención por parte de Patricia y Jenifer en todo el proceso. Nos hemos sentido desde el primer momento muy bien acompañados y asesorados. Todo ha sido muy ágil y sencillo y estamos encantados con nuestra nueva casa.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Muchas gracias, vosotros también habéis ayudado a darnos todas las facilidades para que la gestión fuera ágil. Disfrutad de vuestro nuevo hogar y sobretodo de las vistas al mar...
Keyla Alterachs
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
¡Increíble experiencia con Jennifer y Patricia. Super cercanas, resolutivas y profesionales. Recomiendo totalmente.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Gracias!!! Sois unos clientes excelentes!!
Fina Cayuela García
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Muy profesionales y súper atentas, no nos hemos podido sentir mejor atendidos
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Muchas gracias y felicidades por vuestra nueva casa. Ya nos enseñaréis el resultado :)
luis amaya
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Totalmente recomendables, excelentes profesionales. Muchas gracias por todo.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Muchas gracias!! Si te podemos ayudar en algo, ya sabes donde estamos
Tamara Sánchez
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Mi experiencia con PISOCASA Maresme fue simplemente genial. Desde el primer día, sentí que tanto Patricia cómo Jennifer estaban comprometidas en ayudarnos a encontrar nuestro nuevo hogar. Destacaría de ambas su conocimiento del mercado (llevan muchos años dedicándose) y su compromiso con la satisfacción del cliente. Patricia siempre estuvo dispuesta a mostrarmos propiedades que se ajustaran a nuestros gustos, necesidades y presupuesto; asesorándonos y abriéndonos la mente en qué piso se podría reformar. Gracias a su visión 360 nos pusieron en contacto con un equipo de reformas que nos facilitó muchísimo la vida. En nuestro caso, hicieron que todo el proceso de compra fuera muy sencillo y sin complicaciones. Estoy realmente agradecida por su profesionalismo y apoyo en este emocionante capítulo de mi vida. Si estás buscando una inmobiliaria confiable y amigable, definitivamente os la recomiendo. ¡Gracias equipo!
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Muchísimas gracias a vosotros, por vuestra paciencia y por confiar en nosotras. Estamos impacientes por ver como ha quedado la reforma. Os deseamos lo mejor en este nuevo cambio y que os quedeis en Masnou por muchos años : )
Jordi Majon Ruiz
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Jose Ujaldón Torrado
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Súper profesionales, un trato inmejorable y siempre dispuestos a ayudarte con cualquier duda, la verdad es que trabajan de 10
JENNY BORRAS
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Ivan Villa Lòpez
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Esta inmobiliaria es simplemente genial. Me ayudaron a encontrar mi hogar ideal en un abrir y cerrar de ojos. El equipo es divertido, amable y siempre está dispuesto a resolver cualquier duda. No puedo estar más feliz con el servicio y la atención recibida. Sin duda merecen 5 estrellas. ¡Gracias chicas!
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Moltes gràcies a tu!! Aquí estem, treballant molt i tocant de peus a terra...
Sara Sampedro
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Unas cracks Las recomiendo sin duda. Buscan y buscan asta dar con lo que buscas.
José Delgado
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Gracias Jennifer por tu honradez en la gestión de la venta, tu conocimiento del sector, paciencia conmigo y gran profesionalidad.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Muchas gracias José, seguro que coincidiremos en más gestiones.
Maxi Diaz
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Gemma Tiron
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Molt bon servei, atents, professionals i sobretot molt amables. Ha estat un plaer comptar amb la seva ajuda!
Núria Badia “Nunu”
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Adriana Mayne
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Muy contentos con el servicio y la atención personalizada!
Nuria Muñoz
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Natascha Müller
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Simply the best! Tuve una gran experiencia aquí, comunicación súper rápida, todo 100% transparente y súper comprensible hacia mis necesidades como cliente. Realmente sólo puedo recomendar venir aquí.
marina rodriguez
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Carlos Tapia
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Sandra MATA
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Excelente servicio!
Pau Punseti
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Súper recomanat! Molt bona comunicació i molt professionals! Atenció al detall i sempre de cara al client, escoltant i oferint les millors possibilitats adaptant-se a les teves necessitats! Un amor de persones!
Marta Gomez
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Buena experiencia, recomendable 100%. Muy profesionales.
Itziar Caparrós Borrás
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Muy agradecida con la atención recibida, me han ayudado en todo momento a encontrar el piso que estaba buscando. Dos chicas maravillosas y muy trabajadoras. Muchas gracias!
Emilia Belles Martin
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Muy recomendables.
Nereida
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Experiencia muy cercana, son muy profesionales. Si tuviera que volver a comprar o alquilar alguna vivienda no dudaría en volver a acudir a ellas. Muy recomendables.
NÚRIA CAROL (prof)
hace 2 años - 1 (Experiencia negativa)
Muy poco recomendable
Marc Torra
hace 2 años - 1 (Experiencia negativa)
Clàudia Pérez
hace 2 años - 1 (Experiencia negativa)
Expreciencia horrible, immobiliaria con poca educacion y 0 comunicacion con los inquilinos. No lo recomiendo para nada, poca professionalidad. Estafa.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Srta. Claudia Pérez, Lamentamos que tu experiencia con nuestra inmobiliaria no haya sido satisfactoria. Sin embargo, nos gustaría aclarar algunos puntos que has mencionado en tu reseña. Nos preocupa que hayas acusado a nuestra inmobiliaria de estafa en tu reseña. Nos gustaría aclarar que todas nuestras transacciones se realizan de manera transparente y en cumplimiento con las leyes y regulaciones pertinentes. Tu fianza fue retenida parcialmente debido a los daños ocasionados en el piso, lo cual ha sido demostrado con las fotos que se tomaron. De ninguna manera hemos intentado engañar o estafar en ninguna etapa del proceso de arrendamiento. Lamentablemente, las reseñas que han publicado tanto tu pareja Marc Torra, como tu madre la Sra. Núria Carol, no reflejan la realidad de la situación, puesto que en ningún momento han tenido trato alguno con nuestra inmobiliaria. Por nuestra parte, si quieren, están invitados a venir a nuestra oficina donde podrán comprobar de primera mano, el video y las fotos realizadas de los desperfectos. Desde nuestra empresa, nos esforzamos por ofrecer un servicio de calidad y atención personalizada a nuestros clientes, y nuestro mayor objetivo es la satisfacción de todos ellos. Esperamos que, si tienes alguna consulta o problema, te pongas en contacto con nosotros para poder solucionarlo de la mejor manera posible. Atentamente, PISoCASA Maresme Inversions S.L
Fanny Pacheco
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Cómo agradecerles tanta implicación y tanta profesionalidad!!!!recomendable 100x 100...la vendieron en dos semanas ...mil gracias por todo...ellas te ayudan a todo el papeleo y te tratan como si fuese su propia casa ...geniales guapas mil gracias ❤️
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Muchas gracias Fanny por tus palabras. Te deseamos lo mejor para este nuevo cambio y que continues con esta alegría.
Francisco Javier Cristobal Cura
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Excelentes profesionales con un gran conocimiento del sector, muy amables y atentas y con muy buenos criterios de asesoramiento. Actitud muy positiva y con gran vocación de proporcionar la excelencia en el servicio contratado. Recomiendo plenamente su contratación.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Muchas gracias. Ya sabes que siempre podrás contar con nuestra ayuda y asesoramiento.
Josh Leopolis
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Sempre estaré agraït a la Jennyfer i la Patricia. Després de recorre tot El Masnou i molt més enllà .... Les úniques que realment van escoltar , entendre i treballar fins al final i més. Unes professionals de cap a peus i encara millors persones. Gràcies , gràcies , gràcies ... de tot cor. Tindreu èxit perquè sou bones , molt bones.. i perquè us ho mereixeu.
Respuesta de PISOCASA Maresme Inversions S.L
Moltes gràcies Jose, ha estat un plaer treballar per vosaltres.
Deja tu opinión sobre PISOCASA Maresme Inversions S.L
Añade tu inmobiliaria a nuestro directorio de manera gratuita
Si diriges una inmobiliaria o trabajas como profesional del sector, puedes unirte gratuitamente a nuestro directorio especializado. Envía la información de tu negocio y forma parte de una guía que consultan cada día cientos de usuarios que buscan agencias fiables para comprar, vender o alquilar propiedades en su zona.
5 (81)
Ver dirección y datos de contacto
5 (72)
Ver dirección y datos de contacto
5 (10)
Ver dirección y datos de contacto
5 (31)
Ver dirección y datos de contacto
5 (9)
Ver dirección y datos de contacto
4.9 (11)
Ver dirección y datos de contacto
4.9 (31)
Ver dirección y datos de contacto
4.9 (42)
Ver dirección y datos de contacto
4.9 (8)
Ver dirección y datos de contacto
4.8 (85)
Ver dirección y datos de contacto
4.7 (24)
Ver dirección y datos de contacto
4.7 (53)
Ver dirección y datos de contacto