Avís LegalRESPONSABLEDEL TRACTAMENT DE LES DADESEn compliment del deure d'informacióque estableix la Llei La 34/2002, d'11 de juliol, deServeis de la Societat de la Informaciói del ComerçElectrònic, licomuniquem que la present webés titularitatde:DenominacióSocial:FINQUES NOVA OPCIÓ, S.L.U.CIF / NIF:B25599770Dades registrals:Registre Mercantilde Lleida, Tom 986, Foli 145, FullL-19332, InscripcióLleida, Data 13 de Febrer de2006Domicili Social:C/DEL CORREGIDOR ESCOFET, 44 BAIXOS - 25005 - LLEIDATelèfon:973830803e-Mail:administracio@finquesnovaopcio.comNom de dominis:http://www.finquesnovaopcio.comOBJECTEEl responsable posa a disposiciódels usuaris el present document amb el qual pretén donar compliment del que disposa la normativa vigenten matèria de proteccióde dades, i en el context del nou marc normatiu establert en virtut del qualdisposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27d'abril de 2016, relatiu a la proteccióde les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i ala lliure circulaciód'aquestes dades (en endavant, el "RGPD"),i la normativa nacional en matèria deproteccióde dades de caràcterpersonal, aixícom informar a tots els usuaris del lloc web respectea quines són les condicions d'úsd'aquest.Tota persona que accedeixi a aquest lloc web assumeixel paper d'usuari, comprometent-se a l'observançai compliment rigorós de les disposicions aquídisposades, aixícom a qualsevol altra disposiciólegal que fora d'aplicació.El responsable es reserva el dret a modificarqualsevol tipus d'informacióque pogués aparèixer allloc web, sense que hi hagi obligacióde preavisar o posar en coneixement dels usuaris aquestes obligacions,entenent-se com suficient amb la publicacióal lloc web del responsable.RESPONSABILITATEl responsable s'eximeix de qualsevol tipus deresponsabilitat derivada de la informaciópublicada al seu lloc web, sempre que aquesta informacióhagi estat manipulada o introduïda per untercer alièa aquest.ADRECESIPEls servidors del lloc web podran detectar de maneraautomàtica l'adreçaIP i el nom de domini utilitzats per l'usuari.Una adreça IPés un nombre assignat automàticamenta un ordinador quan aquest es connecta a Internet. Tota aquesta informacióésregistrada en un fitxer d'activitat del servidor, degudament inscrit, quepermet el posterior processament de les dades amb la finalitat d'obtenirmesuresúnicament estadístiquesque permetin conèixer el nombre d'impressions de pàgines, el nombre de visites realitzades als servidorsweb, l'ordre de visites, el punt d'accés,etc.POLÍTICA DE ENLLAÇOSDes del present lloc webéspossible que es redirigeixi a continguts de tercers llocs web. Atès que El responsable no pot controlar sempre elscontinguts introduï
El responsable no es fa responsable de la informaciói continguts emmagatzemats, a títol enunciatiu peròno limitatiu, en fòrums, xat, generadors de blocs, comentaris, xarxessocials o qualsevol altre mitjàquepermeti a tercers publicar continguts de forma independent en la pàgina web del responsable. No obstant aixòi en compliment del que disposa l'art. 11 i 16 de laLSSICE, El Responsable es posa a disposicióde tots els usuaris, autoritats i forces de seguretat, col·laborant de forma activa en la retirada o si escaubloqueig de tots aquells continguts que puguin afectar o contravenir lalegislaciónacional, o internacional, drets de tercers o lamoral i l'ordre públic. En cas que l'usuari consideri que existeix en ellloc web algun contingut que pogués sersusceptible d'aquesta classificació,es prega que ho faci saber de forma immediata a l'administrador del lloc web.
El responsable posa a disposiciódels usuaris el present document amb el qual pretén donar compliment del que disposa la normativa vigenten matèria de proteccióde dades, i en el context del nou marc normatiu establert en virtut del qualdisposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27d'abril de 2016, relatiu a la proteccióde les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i ala lliure circulaciód'aquestes dades (en endavant, el "RGPD"),i la normativa nacional en matèria deproteccióde dades de caràcterpersonal, aixícom informar a tots els usuaris del lloc web respectea quines són les condicions d'úsd'aquest.
El responsable posa a disposiciódels usuaris el present document amb el qual pretén donar compliment del que disposa la normativa vigenten matèria de proteccióde dades, i en el context del nou marc normatiu establert en virtut del qualdisposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27d'abril de 2016, relatiu a la proteccióde les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i ala lliure circulaciód'aquestes dades (en endavant, el "RGPD"),i la normativa nacional en matèria deproteccióde dades de caràcterpersonal, aixícom informar a tots els usuaris del lloc web respectea quines són les condicions d'úsd'aquest.
Des del present lloc webéspossible que es redirigeixi a continguts de tercers llocs web. Atès que El responsable no pot controlar sempre elscontinguts introduïts pels tercers en els seus llocs web, aquest noassumeix cap tipus de responsabilitat respecte a aquests continguts. En totcas, El Responsable manifesta que procediràa la retirada immediata de qualsevol contingut que poguéscontravenir la legislaciónacionalo internacional, la moral o l'ordre públic,procedint a la retirada immediata de la redireccióa dit lloc web, posant en coneixement de les autoritats competents el continguten qüestió.
Que de conformitat amb el que disposen les normativesvigents en matèria de proteccióde dades personals, El Responsable estàcomplint amb totes les disposicions de les normatives RGPD i LOPD per altractament de les dades personals de la seva responsabilitat, i manifestamentamb els principis descrits en l'article 5 del RGPD i en l'article 4 de la LOPD,pels quals són tractats de manera lícita,lleial i transparent en relacióambl'interessat i adequades, pertinents i limitats al queésnecessari en relacióamb els fins per als quals sóntractats.
El responsable es troba profundament compromès en el compliment del que disposa la normativa vigenten matèria de proteccióde dades, i en el context del nou marc normatiu establert en virtut del qualdisposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27d'abril de 2016, relatiu a la proteccióde les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i ala lliure circulaciód'aquestes dades (en endavant, el "RGPD"),i la normativa nacional en matèria deproteccióde dades de caràcterpersonal.
·Remissióde comunicacions comercialspublicitàriesper e-mail, fax, SMS, MMS, xarxes socials o qualsevol altre mitjàelectrònic ofísic,present o futur, que possibiliti realitzar comunicacions comercials. Aquestescomunicacions seran realitzades per FINQUES NOVA OPCIÓ, S.L.U. i relacionades amb elsseus productes i serveis, o amb els dels seus col·laboradors o proveïdorsamb els quals aquest hagi arribat a algun acord de promoció. Enaquest cas, els tercers mai tindran accés a les dades personals.
Una adreça IPés un nombre assignat automàticamenta un ordinador quan aquest es connecta a Internet. Tota aquesta informacióésregistrada en un fitxer d'activitat del servidor, degudament inscrit, quepermet el posterior processament de les dades amb la finalitat d'obtenirmesuresúnicament estadístiquesque permetin conèixer el nombre d'impressions de pàgines, el nombre de visites realitzades als servidorsweb, l'ordre de visites, el punt d'accés,etc.
Una adreça IPés un nombre assignat automàticamenta un ordinador quan aquest es connecta a Internet. Tota aquesta informacióésregistrada en un fitxer d'activitat del servidor, degudament inscrit, quepermet el posterior processament de les dades amb la finalitat d'obtenirmesuresúnicament estadístiquesque permetin conèixer el nombre d'impressions de pàgines, el nombre de visites realitzades als servidorsweb, l'ordre de visites, el punt d'accés,etc.
Características:
Acceso para sillas de ruedasServicios:
Agencia inmobiliariaHorario de apertura:
El horario podría no estar actualizado. Contacte con X para asegurarse.
inmobiliariaconcasa.es no puede garantizar que las inmobiliarias o agentes incluidos en este directorio cumplan con todas las certificaciones profesionales, acreditaciones legales o requisitos regulatorios necesarios para la intermediación inmobiliaria en cada comunidad autónoma. Algunas empresas registradas pueden ser negocios pequeños o agencias de reciente creación. Te recomendamos verificar siempre la experiencia, la profesionalidad y la documentación del agente o empresa antes de realizar cualquier operación de compra, venta o alquiler.
4.7 (201 opiniones)
13 opiniones
0 opiniones
1 opiniones
6 opiniones
181 opiniones
Mariona Torres
hace 7 meses - 5 (Experiencia positiva)
Inmobiliaria de confianza. Tanto Anna como su equipo son muy profesionales y te ayudan en todos los procesos que tengas que gestionar. Estoy encantada con su acompañamiento. Lo recomiendo totalmente. ¡Muchas gracias!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Mariona!! Un plaer
Roldan Vetosk
hace 8 meses - 1 (Experiencia negativa)
Los he tenido que denunciar. Abrieron nueva oficina en cambrils que no duró ni un año. Me metieron en el piso dos veces mala gente que no paga, la lia y rompen cosas. En el segundo alquiler la immobiliaria o su trabajadora se han quedado las dos fianzas y no quieren saber nada del tema. Ademas esta vez me metió en el apartamento gente sin seguro aunque me dijeron que lo pasaron. Una estafa. Me dice al dueña textualmente "Haz lo que tengas que hacer" Pues denuncia.
Sandra Ortiz Arilla
hace 8 meses - 5 (Experiencia positiva)
100% recomendable!!!! Son un equipo muy profesional. Se nota desde el minuto 1 que son expertos en el sector. Hacen visitas muy seleccionadas y en todo momento te mantienen informada . Los elegí para vender un inmueble y sin duda los elegiré en mi próximo proyecto. Gracias en especial a Ana!!!
Rosa Erta
hace 8 meses - 5 (Experiencia positiva)
Molt bon equip , molt atents i servicials. Recomanable 100%
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Rosa!!!!!!
Jessica ortigosa bosa
hace 8 meses - 5 (Experiencia positiva)
Grandes professionales, muy atentas, mucha eficacia y un trabajo bien realizado y con rapidez. Inmobiliaria como en casa el trato con ellas la verdad. I la oficina está impecable da gusto ir en un sitio así. Aconsejo100% ir tanto como para que te ayuden alquilar el piso como para vender. super contenta con l'agència.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Jessica Per la Teva valoracio!!!!
Juan Jose Juárez Sánchez
hace 8 meses - 5 (Experiencia positiva)
Totalmente profesionales y serios, una de las pocas que existen en Lleida que sean sinceros y profesionales, te asesoran y te ayudan a encontrar lo que buscas, estan en todo el proceso contigo, buscamos piso de alquiler y la verdad que no hay comparación con el resto de las inmobiliarias de Lleida, Anna y Xandru grandes profesionales y todo el equipo, gracias a ellos hemos podido encontrar lo que buscamos y a un precio competitivo. Para cuando tengamos que comprar tendrán nuestra condianza ciega y si he de recomendar una inmobiliaria no lo dudes es la mejor opción.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes Gracies Joan i meri Per la vostra valoracio
Robert Pastor
hace 8 meses - 5 (Experiencia positiva)
La compra del pis ha estat tot un èxit. L'Anna ha estat en tot moment fent seguiment de les gestions. És tota una tranquil.litat el saber que estàs acompanyat per un equip de treball tant ben qualificat. Moltes gràcies.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes Gracies Robert!!! Intentem millorar cada día!!!
MaEugenia Requena Robles
hace 8 meses - 5 (Experiencia positiva)
Recentment hem adquirit una vivenda i estem encantats del servei que ens van oferir des de la immobiliària, tant l'Anna com el seu equip. Professionalitat, rapidesa i la preocupació de fer les cosses fàcils i bé. Molt agraïts
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Eugenia un plaer treballar Amb tu!!!!!
Valentina Leire López Rosell
hace 8 meses - 5 (Experiencia positiva)
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Valentina!!!
Imma Resino
hace 8 meses - 5 (Experiencia positiva)
Estàvem buscant pis a Lleida i l’atzar de Google ens va portar a Finques Nova Opció I quina sort! No només et troben el que necessites sinò que t’ajuden i t’acompanyen en tot el procés. 100% recomanable Un molt bon equip
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes Gracies Imma Per la teva valoracio!!!!
J Soler
hace 8 meses - 5 (Experiencia positiva)
Anna és una excel·lent professional que ens ha acompanyat en tot el procés de compra, sempre és molt accessible i dona resposta perfecta a totes les qüestions que es pregunten.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes Gracies, un plaer treballar amb vosaltres.
Maia Angelova
hace 9 meses - 5 (Experiencia positiva)
Hemos trabajado con Ana y desde el primer momento es una gran profesional, implicada, atenta, cercana y además hace un trabajo impecable. Muy recomendable. Estamos muy satisfechos
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias por tu valoración!!!!
ana gracia castell
hace 10 meses - 5 (Experiencia positiva)
Ya puse una reseña en su momento y es necesario añadir otra por todo el agradecimiento, hacia todo el equipo en especial a Anna, una gran profesional e inmejorable persona. Muy agradecida por la venta de mi piso y compra de otro. Trato exquisito y personalizado. Recomendable 100%.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gràcies Ana!!! Un plaer!!!
Vincenzo Palavicino
hace 10 meses - 5 (Experiencia positiva)
Compra exitosa tot i portar vora un any darrere del pis!! atenció excel·lent i agrair a l’Anna i a la Iolanda la seva implicació i ajuda!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies vincenzo per la teva valoracio!!!
Macarena García
hace 10 meses - 5 (Experiencia positiva)
Nos pusimos en contacto en septiembre del año pasado, explicándoles que mirábamos para comprar este año y que íbamos con mucho tiempo de antelación, muchísima paciencia y una atención maravillosa y cercana! Muchísimas gracias a Anna y Yolanda por toda su atención y su fantástico trabajo!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias Maca!!!!!!
Enrique Moya
hace 10 meses - 5 (Experiencia positiva)
Excelente gestión desde el primer contacto hasta la firma de compraventa. Se encargan de todo y el servicio es excelente. Tratar con Anna es garantía de tranquilidad en este proceso tan complejo.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias Enrique por tu valoracion, un placer.
Xavi
hace 11 meses - 5 (Experiencia positiva)
El procés de lloguer va ser àgil i sense entrebancs, gràcies al tracte professional i proper de l’Anna. Va estar sempre disponible per resoldre dubtes i facilitar cada pas. Molt recomanable pel seu compromís i amabilitat.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies xavi!!!!
Eva Gutierrez
hace 11 meses - 5 (Experiencia positiva)
Excelente experiencia con Anna y su equipo, un trato confiable y transparencia en la gestión, totalmente recomendable! 👌
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes Gracies Eva!! Un plaer treballar amb tu!!.
Jose Antonio Vidales Molina
hace 11 meses - 5 (Experiencia positiva)
Finques Nova Opcio una inmobiliaria súper recomendable. Muy buenas profesionales y un trato muy familiar. 100%recomendables !!!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes Gracies Jose per la teva valoracio!!!
raul gomez
hace 11 meses - 5 (Experiencia positiva)
Vam tenir una experiència immillorable amb l'Anna de Nova Opció. Des del primer moment, l’equip va mostrar una gran professionalitat, transparència i una atenció molt propera. Van escoltar amb atenció les nostres necessitats i ens van assessorar en tot moment, resolent qualsevol dubte amb rapidesa i amabilitat. Gràcies a ells vam trobar l’habitatge ideal per a la nostra família, i tot el procés —des de les visites fins a la signatura final— va ser fàcil i sense cap maldecap. Recomano 100% aquesta immobiliària a qualsevol que busqui un servei de confiança a Lleida. Moltes gràcies a l'Anna, la Iolanda i tot l'equip de Nova Opció.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes Gracies Raúl!!! Un plaer treballar amb vosaltres.
Jovita Latorre
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Ens posem en contacte per vendre un pis i en 2 mesos ja hi havia compradora!!!! Molt bona atencio i tracte
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias Jovita pero la seca valoracio
Irene Rojo
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Molt bona experiència sempre amb l'Anna i el seu equip. Gent professional i honesta exercint la seva professió de manera fantàstica.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Irene un plaer!!!
Helena Subirana
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Hem comprat un pis amb l'Anna i també ens ha gestionat un lloguer i estem molt contents tan amb el tracte proper com amb la agilitat i facilitat amb que ho ha fet tot. Gràcies per tot!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies a vosaltres helena i Oscar!!!
María José Alcoy Ruiz
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Increíble y confianza! son las palabras, para describir el resultado de dejar en manos de Anna, mi piso para vender. Por cuestiones personales tengo que irme a vivir fuera de Lleida, tenía dos opciones, alquiler o vender. Anna se ha hecho cargo de todo. En una semana ha vendido mi piso!. 200% recomendable. Muchísimas gracias Anna y a todo su equipo!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies María José!!! Un plaer treballar Amb tu!!!
David Martínez Herrera
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Nos decidimos a vender el piso con Ana y su equipo y no podemos estar más contentos. Saben lo que hacen, profesionales y serios. Se involucran, responden rápido, y el trato cercano. Salvo contratiempos con papeleo de generalitat, se han interesado y han estado detrás de todos los trámites. Prácticamente no he tenido que preocuparme de nada. Recomendable 100%
Respuesta de Finques Nova Opció
Gràcies david!!! Un plaer treballar amb vosaltres.
lourdes estanguy
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Nova opció va ser realment una molt bona opció per trobar el lloguer del pis que necessitavem. Tracte immillorable, molt professionals.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes Gracies per la teva valoracio Lourdes!!
Miuma Cambrils-Salou
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Siempre un trato muy cercano y eso facilita las cosas, y aportando información importante en cada gestión, recomendable 100%
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias por tu valoración!!
Loli Alonso
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
En mi caso yo e comprado y vendido con Ana y en los dos casos a sido excelente!!! El trato la implicación la ayuda en todo, se preocupan ellos de gestionarlo todo!! Las recomiendo 100%.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias Loli!!!!!encantada de trabajar con vosotros!!!!!
Emi Yuste
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Nos pusimos en contacto con esta inmobiliaria para alquilar un apartamento que publicaban en su web.Hablamos con Yolanda,muy atenta y profesional.Después nos enseñó el apartamento Ana y alquilamos en la primera visita.Nos gestionó todo ella.Estuvimos casi 1 año alquilados,Cualquier problemilla la llamábamos y nos lo solucionaba rápido.Una mujer muy profesional, atenta, resolutiva,cercana y humana. Repetiríamos con ella si volviésemos a alquilar sin ninguna duda. Muy agradecidos Ana,muchas gracias por todo.
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias Emi por su valorización, un placer trabajar con vosotros.
Cari Jimenez
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
He alquilado un piso con esta finca y el trato ha sido excelente, a parte estamos en trámite de la venta de un piso y todo está siendo rápido y súper profesional, muchas gracias 🙏🏻
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias!!!!!
El Tiberi d'en Nillu
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gracies per la vostra valoracio
natalia salvadó
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Molt contents amb la gestió de la compra del nostre pis. L'Anna i el seu equip ens han fet que tot sigui fàcil, àgil i ràpid, ajudant-nos sempre en tot el que han pogut. Gràcies!!!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes Gracies Natalia i xavi!! Un plaer treballar amb vosaltres!!
Juanjo Garcia
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Gestión de la venta: Muy buen trato, rápidos y efectivos! los recomiendo.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Juanjo Per la Teva valoracio!!!!
Veronica Vizcaino
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Experiència excepcional des de l'inici fins al final. L'Anna no solament és una gran professional en el sector, sinó la persona resolutiva i clara que un necessita en el procés de compravenda d'una propietat. 100% recomanable.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies verónica per la teva valoracio!!!
albert banzo
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Molt contents, son gent molt seria i molt profesional. Gracies per tot Anna a tu i al teu equip, Yolanda i Sandro.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes Gracies Albert!! Esperant poder tornar a treballar Amb vosaltres!!.
Aleix
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
La millor inmobiliaria de Lleida. 100x100
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Aleix Per la seva valoracio! Intentem ser millors cada dia.
David Monteso
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Profesionales y efectivos. Me ayudaron desde el inicio al final durante todo el proceso de compra. El trato fue personal, cercano y de confianza. Agradecer en especial a Ana su implicación en todo momento!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies david, esperem continuar Treballant Amb tu!!!!!!
Joana Vernet
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Muy profesional atenta y competente, Anna nos ha ayudado mucho en toda la gestión!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies joana!!!!! Un placer treballar Amb vosaltres!!!
santi carrera
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Molt bona atencio personal. Profesionals molt competents. Ens van solucionar tema venda pis amb molta celeritat i eficàcia
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes Gracies Santi Per la vostra valoracio!!!!!!!!
Rosa Cano
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
He rebut un tracte molt professional i humà: rapidesa per trobar-nos i veure el pis, puntualitat i explicació de tot amb tot moment. Moltes gràcies boniques!!!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes Gracies bonica!!!!!!
Raquel Murillo Cano
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Trato inmejorable y profesional de Ana y Yolanda. El primer día de la publicación del inmueble ya concertamos 2 visitas, increíblemente rápido. Recomendable 100% Gracias por todo chicas!!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias Raquel un placer!!!
Esther Llanas Sansa
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Buscaba una inmobiliaria per tornar a llogar el pis per la zona. A Nova Opció hem van atendre amablemente i amb franquesa. La Iolanda i l'Anna trasmeten confiança i professionalitat. Molt contenta amb la seva gestió per llogar el pis. Recomano els seus serveis. Gràcies per la vostra eficiència i bon tracte.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies esther!!! Un plaer treballar Amb tu!!!!
Pep Vidal Sans
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Rapidesa, efectivitat, bon tracte, i l'Anna tota una crack. Totalment recomanable.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Pep!!! Per la Teva valoració!!
Andreea Costandachi
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Soy Andreea, la mujer de Josep. A pesar de no haber vendido nuestro piso a través de ésta agencia, queremos agradecer la profesionalidad de todo su personal, especialmente de Anna, nuestra experiencia con ellos ha sido muy buena, en todo momento se han preocupado por intentar vender nuestro piso, a pesar de no tener exclusividad. Hemos tenido el piso en varías agencias y la verdad que aparte de la agencia que ha conseguido vender nuestro piso, está agencia ha sido la que más se ha esforzado, lástima no haber contactado antes. Ha sido un placer y recomiendo con total confianza, son unos profesionales de 10.
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias Andreea i josep por vuestro comentario!!.
Raúl Marín
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Anna estuvo ayudándonos en todo momento para la compra de nuestra primera casa, disponible a cualquier hora para cualquier duda, atenta y solucionando los problemas que tuvimos con los compradores, muchas gracias por todo!!!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias Raúl y Tania ahora toca disfrutar de la casa!!!
NICOLE RODRIGUEZ
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Excel·lents professionals i millors persones, realitzen un treball màgnific, responsabilitat, serietat, 100% recomanables. Un agraïment molt especial per Yolanda, per la seva implicació, esforç i treball, moltes gràcies!♥
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias Nicole por su valoración
Laia Molina
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Molt contenta amb el tracte i la confiança rebuda durant el procés de la compra! Molt professionals i entregades amb la feina, ha fet que tot sigui molt més fàcil. En cas de necessitar-ho en un futur no dubtaré en sol·licitar els seus serveis!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes Gracies Laia!! Espero que disfrutis del pis!!!!!!
SÍLVIA Parra Panadés
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Unes cracks.L'Anna sempre disponible, atenta i professional. Mil gràcies per tot en el procés!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies silvia, un placer Treballar Amb vosaltres!!!
elisabet carrillo
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Moltes gracies per el vostre acompanyament en aquest procès de venda. L'Anna excel.lent profesional , propera i sempre pendent de Nosaltres. Fins a la próxima
Respuesta de Finques Nova Opció
Gràcies Eli!!! Un plaer treballar amb Tu i el Jose!!!! Fins aviat!!!
Miquel Botanch Bravo
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Mil agraït a l’Anna, ha fet possible i ha lluitat perquè el pis que m’encantaba fos meu. Una compravenda molt díficl i ella i el seu equip m’han ajudat moltíssim en tot, buscant solucions a tots els problemes que sortien, m’he sentit molt recoltzat per l’Anna amb tot moment i en aquesta situació que cada dia sortien coses, s’agraeix moltíssim, se’ns dubte recomano 100% aquesta petita gran empresa.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltíssimes gràcies miquel!!! Has sigut un client deu!!!!gracies a tu de debò per confiar amb nosaltres!! A sigut una compravenda molt complicada pero orgullosa de poder estar a l.altura que tocava en aquests moments.
Tatiana Túnica Burrel
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
L’Anna és una gran professional que t’acompanya al llarg de tot el procés i t’assessora en tot el que et faci falta. Molt contenta!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gracies Tatiana!! Per la Teva valoracio, espero que disfrutis Molt del pis
Roger y Soraya Gil Espinosa
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Moltes gracies per tot. Sou unes grans profesionals i persones Ana e Inma. Per fi em vengut el pis.gracies per la vostra feina.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltíssimes gràcies Roger i Soraya un plaer treballar amb vosaltres!!!!!
Monica Monica
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Trato inmejorable por parte de las 2!!( Ana y Yolanda) Excelentes profesionales!! Ets una"MÁQUINA" Anna!! Recomiendo al 💯 x100 Finques Nova Opció!! Gràcies per tot!;
Respuesta de Finques Nova Opció
Gràcies Monica per la teva valoració!!!
Mariajose Gil
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Hemos vendido un piso a través de la agencia y todo ha sido perfecto y rápido. Nuestro contacto Anna, ha sido una persona muy profesional en todo momento y siempre dispuesta a responder a todas nuestras dudas durante el proceso. Trato con el cliente excepcional. Gran profesionalidad y gestión en las operaciones. Nos hemos sentido a gusto, informados y asesorados en cada paso en la venta de nuestra vivienda. Recomendable al 100x100
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltíssimes gràcies Mari per la seva valoració, un plaer treballar amb vostès!!
Esmeralda Martos
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
La verdad,la mejor inmobiliaria en Lleida,trato inmejorable,tanto Anna como Yolanda son verdaderas profesionales,he vendido un piso en dos visitas,recomiendo esta inmobiliaria 💯
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gràcies Esmeralda, ha sigut un plaer treballar amb vosaltres.
Luisa Parra
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Trato excepcional y cercano. Anna ya es como una amiga. La recomiendo 100x100
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltíssimes gràcies Lluisa, un plaer conèixer-te.
BETLEM FONT
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Ja fa anys que treballem amb l'Anna i el seu equip. Són unes cracks, hem fet vàries operacions amb Finques Nova Opció i només tenim que elogis per elles. En han venut un pis i una casa que era complicat de vendre per estar en pobles, ens ha trobat llogaters per un parell de pisos rapidíssimament quan han marxat els que hi havia. I l'última, ens ha venut un pis a Lleida en una sol dia. Fiquen molt interès en tot el que fan i són la nostra casa de Finques de referència.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies Betlem pel seu comentari! Un plaer treballar amb vostes!!
Criss
hace 1 año - 5 (Experiencia positiva)
Un trato excepcional, tanto Ana como Yolanda nos han atendido muy bien, un trato muy cercano, amables y resolutivas!en todo momento. Recomendable al 100%
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies cristina, un plaer
Alex Iglesias Piñol
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Enrique Guitart Baraut
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Es un plaer treballar amb finques Nova Opció: professionalitat, eficàcia, eficiència, seriositat, amabilitat.... Veritables APIs que faciliten els processos i els tràmits que necessites per llogar. Total confiança!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies enric!!!! Un plaer!!!!
Tatiana Kondratenko
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Un servicio rápido y eficiente, una buena gestión de imprevistos, la atención cordial y personalizada. Lo recomiendo.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias Tatiana!!!!
David Artdelafusta
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Anteriormente e trabajado con otras inmobiliarias y esta vez decidi confiar en Ana y su equipo y tengo que decir que pienso repetir ya que por fin veo una inmobiliaria que le dedica el tiempo que hay que dedicar a los tramites y trata ala gente sin prisa y con paciencia y se encarga de hacer todas sus funciones . la verdad que les doy un 10 .
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies David per la teva valoracio!!
Laura Navidad
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Agradecer a Ana y a Conchi por su trato inmejorable, super atentas, y muy profesionales. Gracias a ellas mi familia y yo hemos encontrado piso después de varios meses buscando, gracias de nuevo!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias Laura por tu valoracion!!!!
Nieves Munoz
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Estoy muy contenta con esta finca es serial res ponsable y muy Rapidad son muy sin paticas los recomiendo
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias Nieves!!!!!!
Montserrat Sambenito Barba
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Una gran inmobiliaria, tanto Anna como Noemí unas profesionales fantásticas, nos han ayudado en todo el proceso de compra de nuestro nuevo piso. Gracias por vuestro trabajo y dedicación.
Xavier Sans
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Ja ens van trobar a molt bon preu un pis de lloguer fa 10 anys i ara hem tornat a coincidir en la compra d'un altre pis. Un tracte molt profesional i amable.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies xavier i Montse per la vostra valoracio
Manolo Garcia
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Experiència excelente! Nos han ayudado muchísimo. Gracias a Noemí hemos podido encontrar el piso ideal para nosotros. Nos hemos sentido con mucha confianza en todo el proceso y muy agusto. Han estado ayudandonos, tranquilizandonos y informandonos de todo, resolviendo todas nuestras dudas. Sin lugar a dudas volvería a hacer cualquier gestión con ellas. Muchísimas gracias chicas .
Marta Martinez
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Excel.lent gestió en tots els sentits, nomes puc donar mil gràcies a tot l'equip :)
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies marta!!!!!
pere marti
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Gràcies Noemí per la teva professionalitat i seguiment del immoble!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies a tu Pere!!!
silvia lupiañez
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Mi experiencia un diez muy amables atentas en todo yo las recomiendo 100%.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias por tu valoracion silvia!!
Elena Dovganyuk
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Muy agradecida con Noemí por acompañarme en todo el proceso de alquilar mi apartamento. Para que puedan entender, ella me recibió con mucha paciencia ➡️ vine muy dolida por la experiencia anterior, con los inquilinos que se convirtieron en ocupas ( Que conste fue por la falta de profesionalidad de otra inmobiliaria). Entendiendo mi estado vulnerable, con mucho cuidado íbamos buscando la persona más apropiada para alquilar mi apartamento de nuevo. Fue con éxito, cruzando los dedos y teniendo fe a la humanidad. 10 de 10
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias Elena por su valoracion!!!
Aleix Piñeiro Eusebio
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Muy buen trato y excelente servicio. Recomendado.
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias Aleix!!
Marcel Pujol
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Molt content amb el tracte rebut de la Noemí i la resta de personal que hi treballen. A més, la immobiliària és molt acollidora.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Marcel pel seu comentari
Tania Sans
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Molt contenta amb la professionalitat del personal, es mostren properes i accessibles si tens qualsevol dubte i agilitzen els tràmits a fer. Les recomano al 100%!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies guapa!!!!
dharma dharma
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
He podio conmprobar el nivel de profesionalidad de esta inmobiliaria.Noemi me ha acompañado en el proceso de la puesta en alquiler de mi piso, con amabilidad, asesoramiento y mucha paciencia ante mis dudas.Mi piso ya esta alquilado y me siento tranquila, gracias la seriedad de esta inmobiliaria. 100% recomendable
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchisimas gracias!!!!!!
Abraham
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Excelente trato desde el principio. Son muy profesionales y te mantienen informado de todas las gestiones que se van realizando en todo momento. Gracias!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias a ti Abraham, ahora nos vemos en cambrils😜
Maria de Santiago Bayona
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Treballar amb Finques Nova Opció és sentir-se com a casa. Des del primer moment que les vam conèixer ja ens van transmetre molt bon rotllo. Aquest positivisme va fer que confiéssim amb elles per la venta del nostre pis. En tot el procés han estat disponibles per resoldre els nostres dubtes i guiar-nos en la negociació i posterior venta. Una empresa de caire familiar i molt professional que se'ns dubte hi tornaré a confiar si necessito qualsevol gestió amb immobles meus o de la meva familia. Gràcies per la vostra proximitat i energia. Sense vosaltres no haguéssim pogut vendre el nostre pis tant ràpid i a tant bon preu!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies Maria per la seva ressenya!! Un plaer treballar amb voste
Montse Gutiérrez arenas
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Excelente trato personal y profesional, muy cercanas. Encantada con el trato, Muchas Gracias Chicas.
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias montse!!!!!!
Katarina
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Nada que objetar, son una muy buena inmobiliaria; nos ayudaron a encontrar piso en Lleida, e hicieron que todo el trámite burocrático fuese ágil. Recomiendo venir aquí si necesitáis alquilar una vivienda.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias katarina!!!
Cristina Beà
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
La Noemi és qui ens ha portat el lloguer del pis . Super àgil i dinàmica en la gestió. Encantats de treballar amb ella .
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies cristina
maria elena trave olmos
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies maria elena per la seva puntuacio!!!
yolanda suarez
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Profesionalidad y muy buen asesoramiento
Joel Campos
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Una inmobiliaria con amplía experiencia en su sector, trato inmejorable. Son grandes profesionales y grandes personas. He alquilado un apartamento recientemente gracias a ellas, y la verdad, no podía haber sido mejor todo. Gestión rápida y personalizada, equipo muy humano y profesional. Se han encargado de mí caso con tanta eficacia y amabilidad que no podría poner ningún tipo de valoración negativa. Desde el primer momento que contacté para pedir información del inmueble, hasta la firma del mismo ha sido todo coser y cantar. Chapó por ese pedazo de equipo!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gracies joel!!!!!!! Un plaer treballar amb vosaltres!!!
Aurora GIRONA
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Molt Bona experiència,tracte excel-lent,Anna transmet positividad i confiança. Bon equip. Totalment recomanable. ..Moltes gràcies i molts èxits.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Aurora un plaer treballar amb voste!!!!!!
Goretti Mazas Mata
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Excelentes profesionales, ellas se ocupan de todo
irene quiles navarro
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Excelent!!! L'Anna i la Noemí molt professionals, atentes i eficaces. Molt coherents i de confiança les recomano 100%
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies guapa!!!!!!!
angels angels
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Buscava un pis de lloguer a Lleida i he rebut molt bon tracte, atenció i disponibilitat a l'hora d'ensenyar pisos. Gent molt professional i atenta.
Nina
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Jaume P.
hace 2 años - 5 (Experiencia positiva)
Voldríem no semblar exagerats, però la veritat és que falten adjectius al diccionari per expressar la nostra sentida opinió: Professionalitat, claredat diligència, assessorament, eficàcia, experiència, gestió, etc.etc. Anna, ets "especial" i tens un equip molt bo al teu costat. Sens dubte sou una immobiliària de referència amb potencial d'expansió. Et donem les gràcies i et desitgem molts èxits.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies jaume i familia,amb persones com vosaltres es molt facil treballar!!!!!!!!
McSkater888
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
En la compra de un piso nos han acompañado en todo momento, lo recomiendo mucho unas cracks todas!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies David!!!!!!!
Maria Corvo
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Gran experiència i increïble gestió de les noies! Amables i atentes en tot moment. Recomanada 100%!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies maria!!!!!!
Gemma TC
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Gemma per la seva valoracio
Jose
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias jose!!
Comercial Marketizados
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Genial!!! Muy atentas, RECOMENDADO 100%
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gracies per la teva valoracio
Judit
hace 3 años - 1 (Experiencia negativa)
No recomiendo
Respuesta de Finques Nova Opció
Bona tarda Sra.Judit ,malgrat no la tenim identificada com a clienta,li agrairiem que ens expliques el motiu de la seva valoracio.Gracies.
Eva Maria Piñol Fuentes
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Treballem des de fa poc amb elles, però ja ens aconseguit llogar l oficina,són molt eficients i coneixen molt bé la seva feina, molt recomanables.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gracies eva!,intentem millora dia a dia!!!
José Ramón Serrado Pascual
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Buenas profesionales...asesoramiento y atención inmejorables.Muy recomendables.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Josep Ramon. Un plaer treballar amb vosaltres.
Maite Grañó
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Molt eficient, un plaer rebre un tracte tan proper i un interès real.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies maite!!!!! Un plaer treballar amb tu!!!!
Montse Aguilà Bertran
hace 3 años - 4 (Experiencia positiva)
Vam coneixer Nova Opció per una amiga que ens va dir son molt professionals ,la veritat és va quedar curta. A set una molt bona expèriencia, són totes molt bones fent el seu treball ,tot amb molta amabilitat . Gràcies a totes en especial a tu Anna
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies montserrat un plaer treballar amb vosaltres, una gran familia!!
Gemma Carcaña Capella
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Molt professionals, eficients i atents. Estic molt satisfeta amb la seva feina.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gracies gemma!!
Kike Borrás
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Muy buena experiencia el trabajar con esta inmoviliaria. Rapidas, eficaces, atentas, profesionales. Para mi todo perfecto. Gracias
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias kike por su valoracion
Imma Tarin
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Bona nit, la meva experiència amb l'Anna, Iolanda i Mònica ha estat molt bona. un equip amb un tracte exquisit, atenció impecable i bons resultats. La recomano a tothom.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies imma,un plaer treballar amb tu!!!!
Maribel Costa.
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Un tracte excel·lent, els millors professionals. Destaquen per la seva serietat, agilitat, honestitat i eficàcia. L Anna te molta experiència i sempre et proposa la millor opcio. Un 10 de 10! Gràcies per tot el que feu i desde on ho feu! Sou genials! Gràcies Anna!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Maribel, amb persones com tu es molt facil treballar!!
Adrià
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Molts professionals, tracte excelent i de total confiança.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies adria!!
Raquel Martinez Trave
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
M Llo
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Moltes gràcies per tot Anna, sou un gran equip, professionals i amb molta qualitat humana, ens hem sentit molt acompanyades en tot el procés de venda, un éxit!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gracies Meri!!!!!!, un plaer treballar amb vosaltres.
Dumitrita Muresan
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Trato muy bueno, gente muy profesional y amables y servicios rápidos. Muy contenta de trabajar con Finques Nova Opción. Muchísimas gracias Anna y Noe.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias a vosotros,ahora a disfrutar del piso!!!!!
eli lavariñas
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Trato inmejorable, rapidez y eficacia. Muchas gracias por el trato recibido. Sin duda la recomendare.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias eli!!!
carlos tornel cerezo
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Hace años que tengo trato con ellas y siempre han estado a la altura. Para echar un cable, resolver dudas, gestionar todo tipo de asuntos... muy competentes, profesionales y buenas personas. Recomendación máxima!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias carlos , un placer trabajar contigo…
Julio Solano
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Contacte con Fincas Nova Opció para la venta de una casa y la gestión y el trato recibido por parte de Ana y Noemí y demás personal de la inmobiliaria ha sido muy recomendable. Gracias y si en otra ocasión tengo que realizar otra operación, no dudaré en acudir a ellas. Julio Solano
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias julio y familia!!!!!!
Noemi Vidal
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Són un gran equip,unes noies molt professionals
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies noemi!!!!!
Sheila Capitan
hace 3 años - 4 (Experiencia positiva)
Molt bona atenció per part de tot l'equip, les gestions derivades del lloguer d'habitatge ràpides i eficaces. Desitjo tot el millor amb aquest equip de dones, competents, professionals i properes.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies sheila un plaer treballar amb tu!!!!!
montse moalpa
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Ens van tractar de maravella, molt bons profesionals. 100% recomanable. Desde el primer moment que vam entrar per la porta fins el moment de l'entrega de claus, vam ser assessorats en tot moment. Gràcies equip!!!
ANNA-M. IBARS SEGARRA
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Una immobiliària amb grans professionals, un tracte excel·lent i sempre molt atentes posant màximes facilitats en tot. És la meva immobiliària de referència, sempre repeteixo perquè és molt fàcil treballar amb elles. Gràcies com sempre a tot l’equip per la confiança!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Anna, un gran plaer treballar amb persones com tu!!!!!
Alex De la torre
hace 3 años - 1 (Experiencia negativa)
Fatal. Queria que me vendieran el piso, y ni mirarselo al estar en un pueblo. Que les enviará fotos y ellos ponían anuncio. Toma, eso ya se hacerlo yo. Les pregunto que cómo van a vender algo sin verlo, y me dan largas. Insisto y no muestran nada de interes.
Miriam Requena
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Grans professionals. Implicació de 10, ambilitat i rapidesa. Sense dubte seguirem confiant amb elles sempre que necessitem un tràmit immobiliari. Gràcies!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies miriam, un plaer!!!!
Vanessa Farrus
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Fa anys q treballo amb l’Anna. Amb el meu pis Quan marxen uns inquilins trobava uns altres pel mateix mes! Increíble! Experiència fabulosa amb el lloguer!! Finalment em vaig decidir a ficar-lo a la venta i com sempre no m’ha defraudat en absolut! Després d’algunes visites ha trobat al client adeqüat! Venta efectuada amb èxit tant per la compradora com per mi (venedora)! Molt amable servicial q Quan tens algún dubte sempre la tens allà! Moltes gràcies Anna! Un plaer treballar amb tú! Amazing!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies vanessa, el mateix et dic jo un plaer treballar amb tu i per suposat amb la teva mare!!!!!
Montse Vicente del Río
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Genial experiencia y mejor trato recibido. Nos aconsejaron y resolvieron todas nuestras dudas e hicieron posible una ágil transacción. Muy recomendable. Gracias Anna
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias Montse, un placer.
Maria Rosa Herreros Ferrage
hace 3 años - 1 (Experiencia negativa)
Cuidadito con esta immobiliaria. Esta empresa no es de fiar. Se ha metido dónde no debía sin tener en cuenta las consecuencias que podría tener y sin saber con quién estaba tratando y lo que ha hecho. La manipuló y ella se lo tragó metiéndose en algo ilegal muy serio. Nunca más haré una transacción con Anna y mucho menos la recomendaré.
Respuesta de Finques Nova Opció
Buenos días, Sra. Maria Rosa Herreros Ferrage, Hemos leído su comentario detalladamente y sentimos decirle que no nos consta su visita a nuestra inmobiliaria, informarla que nuestra máxima es la satisfacción de nuestros clientes, por tanto, siempre realizamos un control exhaustivo de las visitas y el trato recibido. No entendemos a que se debe este comentario, le rogamos se comunique con nosotros en la mayor brevedad posible, ya que se está dañando nuestro honor e imagen y esta acusación podría conllevar a que tomemos acciones legales. Esperamos noticias suyas esta semana para poder resolver de manera amistosa este malentendido. Un Saludo.
Ricard Lupiañez
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Molt bona!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Ricard
Marta Montserrat Aragonés
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Son gent molt confiable i professional, molt agradables en el tracte. Segueixen la operació fins que acaba, molt contents.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Marta un plaer treballar amb vostes!!
Anna Terrats Farré
hace 3 años - 4 (Experiencia positiva)
Bon tracte, ràpid i correcte :)
Enrique Marques
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Muy buena experiencia . Se tardo un poquito en vender ,pero trabajaron duro para conseguirlo y lo consiguieron. Muy buenas profesionales que se encargaron de todo tipo de papeleo y todo lo practico :-) Muchas gracias
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias enrique por su valoracion!!!
Judith Gómez
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
L’Anna es una gran professional! Es nota que l’hi apasiona aquesta feina. He quedat molt satisfeta, he comprat exactament el que jo volia. L’hi vaig explicar el que necesitava i en molt poc temps ja ho tenía. Hi ha moltes inmobiliaries, pero, sens dubte aquesta la millor i la més eficaç.
Alejandro De Castilla espinosa
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Trato inmejorable desde el primer momento, muy profesionales y en nuestro caso todo son palabras de agradecimiento.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias Alejandro y paula.
Elvira Bardella
hace 3 años - 4 (Experiencia positiva)
Ha estat molt còmode la gestió feta amb aquesta immobiliària. L'Ana la Noemí i la Yolanda genials. Moltes gràcies per tot.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies elvira per la teva valoracio
Irene Espinet Puig
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Són un gran equip i grans professionals. En tot moment varen estar pendent del que necessitabem i ens van assesorar i trobar el millor. Gràcies sobretot a l'Anna Escartin per la seva gran professionalitat.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies irene un plaer treballar amb voste
Sandryta Vera
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Una chicas encantadoras!! Muy amables con todo !!! 100% recomendables☺
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias por su valoracion!!
Raquel Sanchez
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Conocer esta inmobiliaria ha sido el mayor de los aciertos Equipo muy competente y grandes profesionales Tienen todas las erranientas a tu alcance, para realizar la gestión de una manera rápida y súper eficaz Decir que Ana es una de las mejores y se nota su experiencia y dedicación en el sector Gracias por hacerlo tan fácil y con un trato tan cercano
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies raquel!! Un plaet treballar amb voste
Ramon ardiaca badia
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Esta empresa dirigida por mujeres destaca por su profesionalidad, eficacia y es resolutiva con todas las gestiones que comporta la compra-venta de una finca Ha sido una buena experiencia trabajar con ella, y la recomiendo encarecidamente.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies sr.ramon per la seva valoracio!!!!!
Sara P.F
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Molt bon tracte des del minut 1 i la gestió i condicions del tràmit que he efectuat ha estat fàcil. Recomano Finques Nova Opció!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies sara per la seva valoracio!!
Noemí Ramos
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Atenció i tracte excepcional, la millor inmobiliaria de Lleida sense dubte!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies Noemi
Isa Vila Vargas
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Ha estat un plaer vendre el pis amb elles, molt bon tracte i la veritat q s’ha venut molt depresa, estem molt contents!
Axioma SCP
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Finques Nova Opció ens va contactar directament per a dur la gestió de lloguer del nostre pis i ens van facilitar els tràmits de visites i contractació d'una forma molt àgil. Tant la Noemí com la Yolanda molt atentes. Nosaltres no som de Lleida i vam poder dur a terme tot el procés de lloguer sense desplaçar-nos gràcies a la seva professionalitat.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies per la seva valoracio!!
Pilar Garcés Guallart
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Profesionalidad, seriedad y orientación al cliente. Excelente trato. Confianza total. Muy recomendable.
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias pilar un placer trabajar con usted!!
Narcis Tomas
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Sens dubte la millor opció si has de comprar/vendre o llogar un pis. En el meu cas m’han gestionat el lloguer d’un pis durant molts anys, i mai m’han decebut. Finalment he hagut de vendre el pis, i una vegada més, no m’he preocupat de res, tot perfecte. Excelents professionals, pero millors persones, em quedo amb el tracte rebut i no tinc cap dubte que fent les coses aixi us anirà molt bé! Moltes gràcies per tot!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies Narcis,la veritat es que amb persones com vosaltres a sigut molt facil treballar!! Un gran plaer treballar amb tu!!!
Alba Asensio
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Qué gran Profesional Anna! Son rápidos y muy perseverantes. Trabajo limpio donde se nota la experiencia de todo el equipo.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gracies alba!! Un plaer treballar amb tu!!
monica cistare
hace 3 años - 4 (Experiencia positiva)
Tracte excel.lent. L'Anna ha estat en tot moment atenta a les nostres necessitats . Recomanable
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Monica esperem tornar a treballar amb voste
Jose Sinfreu Castelló
hace 3 años - 5 (Experiencia positiva)
Sin duda de las mejores inmobiliarias de lleida, lo que otras no podian venden en 4 meses, ellos en 1 mes un dúplex vendido. Sinceramente estoy muy satisfecho :)
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies josep,un plaer treballar amb voste
Sagri Artero Gimenez
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
La millor immobiliaria amb la que he tractat! Fico 5 estrelles però es queda curt. Professionals 100%
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies sagri, un plaer treballar amb voste
Joan Roure
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Excel·lent servei, molt proactius, sempre pendents del client i amb un tracte exemplar. Els recomano molt.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies joan!! Un plaer treballar amb tu!!!!!!!!
Gemma Domenjó
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
L’atenció rebuda per part de les agents immobiliàries ha estat excel•lent. Ens ha sorprès la rapidesa en realitzar totes les gestions de la compra i l’atenció i ajuda rebuda a l’hora de sol•licitar i comparar condicions hipotecàries dels diferents bancs. Ens hem sentit acompanyats amb tot moment. Després d'estar buscant en diferents immobiliàries, Finques Nova Opció sens dubte és una immobiliària que es diferencia de la resta, la nota és de 10.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltíssimes gràcies Gemma, un plaer treballar amb vosaltres, intentem fer la feina de la millor manera possible!!!!
Joana Espuñes gasa
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
M’ha agradat el tracte rebut per part de totes les noies de la finca. Disposades en tot moment a fer el que estigui en les seves mans i en comunicació constant amb nosaltres. Recomano la finca i el seu treball.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gracies joana!!! Intentem fer-ho millor cada dia!!!
Paula jiménez cazorla
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Un tracte genial, i Noemí, la noia que em va atendre, molt atenta en tot moment i un tracte genial per part seva. Sense cap dubte tornaré a contactar amb ells i ho recomano al 100%. Gràcies
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gracies paula per la seva puntuacio
alexandra soria arellano
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
No hay nada mejor que trabajar con gente profesional, amable y atenta. Se encargan de todo, tu no tienes que preocuparte nada. Lástima que no me compro cada día una vivienda, que sinoooo. Lo recomiendo al 💯X💯
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissime gracies alexandra!! Un plaer treballar amb vosaltres!!!!!!!
Francesc CG
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Professionalitat, confiança, atenció i tracte excel·lents, vàrem posar la venda del nostre habitatge, a les millors mans possibles, un plaer tractar amb vosaltres, moltíssimes gràcies.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies sisco!!! Un plaer treballar amb tu i la pilar!!!!
Adrián Pérez
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Hemos comprado una casa con finques nova opció, todo el proceso nos lo ha llevado Ana que hemos podido contar con ella en todo momento. Profesionalidad al 100% trato cercano y màxima confianza.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies adria!! Treballar amb persones com vosaltres sempre es tot molt facil!!!!!!
Emma Cubero
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Tracte inmillorable!!! Sense dubte la millor inmobiliària amb la que hem treballat, 100% recomanable. Gràcies a totes pel tracte i la paciència!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies Emma un plaer
Victor Garcia
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
La verdad es que durante unas semanas he visitado y contactado con muchas inmobiliarias, nova opció ha sido la mejor con diferencia, el trato es exquisito. Tan solo tienes que decirles lo que buscas y ellos ponen todo para conseguirlo, en mi caso con una nota de 10. Muchas gracias por todo, os habéis convertido en mi inmobiliaria de por vida.
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchisimas gracias victor,un placer trabajar con usted!!!!!! Gracias de verdad!!!!
Clara Bergé Ortínez
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
L’atenció rebuda tant per part de la Noemi com de l’Anna ha estat molt bona. Ens han mantingut al corrent dels nous immobles que anaven apareixien i que reunien els requisits que nosaltres buscàvem. Han set puntuals a les cites. Tracte proper i honest. Bones professionals i amb experiència.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies!!! Intentem millorsr dia a dia
Josep Borràs
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Aquestes noies són entusiasme i serietat, que és la combinació perfecta per al bon resultat.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gracies josep! Un plaer
Bbb Bbb
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Les daría de puntuación no 5 estrellas si no 10.Pedazo piso me consiguieron. Y amabilidad a tope. Buenísima información sobre todos los temas del puso y demás. Muy buena Opcio finques Nova Opcio.
Cristina SA
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Súper contenta i agraida amb la pre-disposició i atenció rebuda per part de les gestores de la finca, en especial de l'Anna, disposada en tot moment a fer el que estigui en les seves mans per gestionar, en el meu cas, la compra del pis de la manera mes còmoda possible. Recomano la finca i el seu treball professional sense cap dubte.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies cristina,a estat un plaer treballar amb tu!!
Sonia Batlle Rozalen
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Encantada con el trato y la atención, Noemi es una gran profesional y sobretodo muy cercana, recomiendo finques nova opcio como la mejor opción para encontrar el mejor piso!
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracies sonia! Encantades de treballar amb tu!!
Hugo Rovira Gonzalez
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Muy buen trato por parte de Noemí, super servicial y atenta. Muy recomendable!
Jessi Sabariego
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Muy profesionales y un trato excepcional! Repetiría sin duda!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gracies jessica,un plaer treballar amb vosaltres tambe!!!
Joan A. Forns
hace 5 años - 5 (Experiencia positiva)
Muy amables
Respuesta de Finques Nova Opció
Gracias!!!!!
Laura Luengo
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Gràcies per la vostra professionalitat ! Sens dubte la millor inmobiliaria de tota Lleida !!!
Andrea Cerezuela peruga
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Un trato encantador y muy simpáticas Anna y Noemí, encontraron el piso que mejor se adaptaba a mi gusto y exigencias. Da gusto tratar con gente asi
Marc Prieto
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Muy satisfechos con la gestión. Atentos, agiles y transparentes en todo momento. Nos han resuelto las dudas y las peticiones en el momento. Muchas gracias por el gran trabajo. Molt satisfets en la gestió. Atents, agils i transparents. Ens han resolt tots els dubtes i les peticions al moment. Moltes gracies per la feina.
Raúl ÁGUILA HERNÁNDEZ
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Nurieta
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Tracte súper amable i molt professional, ens han acompanyat en tot moment sempre amb molta eficàcia i súper ràpides!Gràcies a Anna i Noemi ja tenim el nostre pis!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies!! Un plaer treballar amb vostes!!!!!!
merce nadal calvet
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Totalment recomanable, molt professionals i familiars a la vegada. Sempre disposades a ajudar-te en qualsevol tràmit i tot amb un somriure. Immillorable!!!! Gràcies a totes , he estat super còmoda i tranquila en tot moment. 😉🥰
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies!!!!! Tot un plaer poder treballar amb voste!!!!!
Alejandra Purroy
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Atención super amable. Y gracias a Anna. Tengo piso . Recomendable cien por cien.
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchisimas gracias alejandra, un placer trabajar con usted!!!!!!
Edgar Borbón
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Tracte i professionalitat excel•lent!!! La millor inmobiliaria sens dubte. Les noies són molt atentes i t'ajuden en tot el que necessitis i més! Recomano 100%!!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies,per nosaltres un plaer treballar amb voste!!!
Kaasmila
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Muy buena inmobiliaria buen trato y te ayudan a lo que necesites.
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchisimas gracias,un placer para nosotros
Navidad Montañez Baro
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
100% recomanable. Un tracte personal i proper i sobretot de CONFIANÇA. M'han ajudat a trobar la vivenda adequada a les meves necessitats súper ràpid😋la gestió és clara i transparent, molt professional i sobretot i molt important...són molt bona gent! Gràcies!!!!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gràcies per la seva confiança, per nosaltres ha estat un plaer!!!
adrex 3
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Miguel Berenguer
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Simplemente la mejor elección que podíamos hacer! Ana es la mejor ayuda que puedes tener para vender tu casa! Yo encontré en ella una profesional que comprendía a la perfección mis necesidades y empatizo desde el principio con nosotros . Ana sempre estaré agraida amb tu I el teu treball constant per vendré el postre pis Gracies nova opció I gracies Ana. La teva amiga I calienta fidel Iris
Àlex Pl
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
He comprado un piso y la atención y el trato han sido inmejorables. Excelentes profesionales ayudando en todo momento en las dudas que me han surgido y rapidez con las gestiones. Muy recomendable. Gracias!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies alex! Un plaer poder treballar amb tu.
Roberto Camean Fariňa
hace 4 años - 5 (Experiencia positiva)
Excepcional trato y atencion con el cliente buena gestion y rapidez ademas de un trato familiar , para mi perfecto .
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies Roberto, un plaer treballar amb vosaltres.
conchi triviño
hace 5 años - 5 (Experiencia positiva)
Un trato muy amable y profesional. Muy atentos, saben escuchar y atender las necesidades de los clientes. Lo recomiendo al 100%!!! Sin duda la mejor inmobiliaria y con un trato excelente
Augusto Gutierrez
hace 5 años - 5 (Experiencia positiva)
Profesionalidad y un servicio top y familiar!!!!muchas gracias Anna...
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias Sr. Augusto, un placer tratar con usted! Saludos. 😊
Núria Tamarit
hace 5 años - 1 (Experiencia negativa)
Bones, una experiència molt desafortunada la nostra amb l' Anna
Respuesta de Finques Nova Opció
Bones tardes Srta. Núria, Sentim molt aquesta valoració, si és tan amable de contactar amb nosaltres i explicar-nos que ha passat estarem encantats de parlar amb vostè. La nostra màxima és la satisfacció dels nostres clients. Salutacions.
Iris Gutierrez
hace 5 años - 5 (Experiencia positiva)
Merce Campos
hace 5 años - 5 (Experiencia positiva)
Stephany Leal
hace 5 años - 1 (Experiencia negativa)
Nada profesionales! Un total descaso con los clientes! Yo y mi marido esperamos más de 2 semanas para ver una casa, y ellos siempre con una excusa! Al final después de más de 2 semanas de excusas nos llamaron en el dia de la cita que teníamos para ver la casa diciendo que la casa ya estaba alquilada, y que ellos no podrían hacer nada!
Respuesta de Finques Nova Opció
Buenas tardes Srta. Stephany sentimos mucho esta valoración, desde la inmobiliaria estuvimos haciendo gestiones intensamente con los propietarios pero al final el inmueble se alquiló. Si tiene cualquier duda o consulta al respecto estaremos encantados de atenderla y darle las explicaciones pertinentes. Un saludo.
Denis Cordeiro
hace 5 años - 1 (Experiencia negativa)
Muy poco serios!!! Os he llamado a respecto de una casa y me dieron una cita para ir a verla, en el dia de la cita me la cancelaron diciendo que no podían acudir a la cita porque... (no me dieron un porque... y me han dicho que me llamarian a lo largo del dia para darme cita para otro dia, y no me llamaron. El otro dia les llame para saber por que no me llamaron y ni ellos lo sabían. Despues me llaman para darme otra cita para el siguiente dia, me he vuelto a organizar en el trabajo... y en el dia de la cita, unas 3 horas antes me llamaron diciendo que la casa ya estaba alquilada y que se cancelaba otra vez la cita. O sea, muy irresponsables. No os aconsejo.
Respuesta de Finques Nova Opció
Buenas tardes Sr. Denis, Sentimos mucho su valoración, simplemente decir que la inmobiliaria se pone a disposición del horario del propietario, según nos confirman las horas de visita nosotros avisamos a nuestros clientes, en su caso se ha dado la casualidad que el inmueble se ha alquilado. Si tiene cualquier duda o consulta al respecto estaremos encantados de atenderle. Un saludo.
Germán Pinzano
hace 5 años - 5 (Experiencia positiva)
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias Sr. Germán por su valoración.
Cristina Alarcon
hace 5 años - 5 (Experiencia positiva)
Trato excepcional, confianza plena para comprar o vender a través de sus servicios.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies sra.cristina a estat un plaer treballar amb vosaltres!!!!!
Laia
hace 5 años - 5 (Experiencia positiva)
La millor de tot Lleida. Si heu de comprar o vendre. Aneu a aquestes finques. Gràcies Anna.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltissimes gracies!!! Sempre al vostre servei!!
Toni Rodriguez-Rosich
hace 6 años - 5 (Experiencia positiva)
He tingut com a propietari d'un pis, l'oportunitat de treballar amb FINQUES NOVA GESTIÓ. Alta professionalitat i eficiència, personalització en relacions personals i garantia per ambdues parts contractant. Bona elecció.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gràcies pel seu comentari Sr. Toni ha sigut un plaer tractar amb vostè. Salutacions.😊
Briyi Toro
hace 6 años - 5 (Experiencia positiva)
Son unos grandes profesionales siempre atentos a las necesidades de sus clientes y muy eficaces en su faena, lo recomiendo 100%.
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias por su comentario, un placer tratar con usted.😊
Eva Barrera
hace 6 años - 5 (Experiencia positiva)
Professionalitat, atenció i tracte excelents. Recomanables 100% Sens dubte quan torni a necessitar dels serveis d'un agent immobiliari sereu la meva primera opció. Moltes gràcies per tot Anna!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gràcies pel seu comentari Srta. Eva, un plaer tractar amb vostè. Salutacions.😊
María Josep Iñiguez
hace 6 años - 5 (Experiencia positiva)
Atenció i tracte excel·lent, tot un èxit.
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gràcies pel seu comentari Srta. María Josep, un plaer tractar amb vostè. Salutacions.😊
Raquel Íñiguez Ramón
hace 6 años - 5 (Experiencia positiva)
Atenció i tracte excel·lent. Molt professionals!!!
Respuesta de Finques Nova Opció
Moltes gràcies pel seu comentari Srta. Raquel, un plaer tractar amb vostè. Salutacions.😊
Maite
hace 6 años - 5 (Experiencia positiva)
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias por su valoración. 😊
sander van druenen
hace 6 años - 1 (Experiencia negativa)
Respuesta de Finques Nova Opció
Buenas tardes Sr. Sander van druenen, Lamentamos mucho esta valoración y agradecemos la reseña ya que nuestro afán es mejorar día a día. Podría indicarnos el motivo por el cual no está satisfecho con nuestra intervención profesional?
Teresa Sas
hace 6 años - 3 (Experiencia positiva)
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias por su valoración. 😊
Bianca Andaluza
hace 6 años - 5 (Experiencia positiva)
Por mi parte es la mejor agencia que me atendieron bien i al momento !!! Los demos solo palabras .. Son grandes profesionales, amables i los recomiendo 100% ! Muchas gracias por todo! Encantada por conocerte Ana ! 🙏🙏🙏🙏 Un abrazo (Nicoleta) 🤗
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias por tu comentario, ha sido un placer tratar contigo Nicoleta. Esperamos disfrutes mucho de tu nueva vivienda.😊
Maria Miro
hace 6 años - 5 (Experiencia positiva)
Comercials molt atents i amables
Respuesta de Finques Nova Opció
Gràcies Maria, un plaer tractar amb tu.😊
Sonia Pavón Garcia
hace 6 años - 5 (Experiencia positiva)
Unos grandes profesionales, he buscado piso para un familiar y hasta que no lo han encontrado no han parado de buscar.gracias finques nova opcio
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias Sonia, un placer tratar contigo. 😊
manel roca
hace 6 años - 5 (Experiencia positiva)
Grandes profesionales, son muy atentos y amables. Me he sentido muy bien tratado y cualquier duda o consulta que he formulado se ha respondido de manera rápida y eficaz. Estoy muy contento con el trato recibido
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias Manel, un placer tratar contigo.
Jose Ma Barrientos Gómez
hace 6 años - 5 (Experiencia positiva)
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias por su valoración. 😊
Meri Laubert
hace 6 años - 1 (Experiencia negativa)
Llame el. Lunes por un piso, me dijeron que por a tarde me confirmaban y nada. Los llame el martes me dijo que no se habia guardado mi telefono pero que esa misma tarde, me confirmaba hora de vistia para un piso el miercoles, hoy miercoles aun no me han llamado y el piso ya no aparece en la pagina...para mi falta de profesionalidad, palabra y empatia..
Respuesta de Finques Nova Opció
Buenas Tardes Srta. Meri, Nos gustaría que contactara con nosotros para poder analizar su caso ya que no la identificamos como cliente. Lamentamos mucho esta puntuación y agradecemos su comentario, nuestro afán es mejorar día a día. Esperamos su llamada, seguro podemos encontrar la vivienda que necesita. Saludos.
averireva sanz
hace 7 años - 1 (Experiencia negativa)
Un fraude, nos dijo muchas cosas y luego de lo dicho ni una sóla cosa. Lo de enseñar el piso sólo dos veces y en 5 meses. Reconoció sus errores pero no nos devolvió el dinero. ¡Nada recomendable!
Respuesta de Finques Nova Opció
Buenas tardes Srta. Averireva Sanz, Lamentamos mucho esta valoración y agradecemos su comentario ya que nuestro afán es mejorar día a día. Si es tan amable de facilitarnos más datos sobre el caso estaremos encantados de atenderla, con el nombre que aparece en la reseña no podemos localizarla como clienta. En cualquier gestión inmobiliaria que realizamos, como profesionales del sector ponemos todos nuestros esfuerzos para que la operación sea satisfactoria. Con respecto al dinero, no entendemos dicho comentario dado que no cobramos nada hasta la venta o alquiler del inmueble. Por favor contacte con nosotros y resolveremos cualquier duda o consulta que tenga usted sobre las condiciones de nuestra intervención profesional.
angeles Marruecos Ruiz
hace 7 años - 1 (Experiencia negativa)
Recomendancion de dicha inmobiliaria 0 por ciento. Todo fatal un engaño
Respuesta de Finques Nova Opció
Lamentamos mucho esta valoración y agradecemos su reseña ya que nuestro afán es mejorar día a día. La venta de su casa fue una gestión complicada pero al final la inmobiliaria consiguió venderla. Si nos indica un motivo más concreto por el cual no está satisfecha con nuestra intervención profesional estaremos encantados de atenderla y solucionarlo.
Juan Caselles
hace 7 años - 1 (Experiencia negativa)
Respuesta de Finques Nova Opció
Buenas tardes Sr. Juan, Lamentamos mucho esta valoración y agradecemos la reseña ya que nuestro afán es mejorar día a día. Podría indicarnos el motivo por el cual no está satisfecho con nuestra intervención profesional?
Silvia
hace 7 años - 1 (Experiencia negativa)
Respuesta de Finques Nova Opció
Buenas tardes Srta. Silvia, Lamentamos mucho esta valoración y agradecemos la reseña ya que nuestro afán es mejorar día a día. Podría indicarnos el motivo por el cual no está satisfecha con nuestra intervención profesional?
Xavier mo
hace 7 años - 4 (Experiencia positiva)
Profesionales atentos
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias por su valoración. 😊
Crika Sat
hace 7 años - 5 (Experiencia positiva)
Buena inmobiliaria aunque han sacado un nuevo impuesto del 21 por ciento
Respuesta de Finques Nova Opció
Muchas gracias por su valoración. 😊
Deja tu opinión sobre Finques Nova Opció
Añade tu inmobiliaria a nuestro directorio de manera gratuita
Si diriges una inmobiliaria o trabajas como profesional del sector, puedes unirte gratuitamente a nuestro directorio especializado. Envía la información de tu negocio y forma parte de una guía que consultan cada día cientos de usuarios que buscan agencias fiables para comprar, vender o alquilar propiedades en su zona.
5 (30)
Ver dirección y datos de contacto
5 (31)
Ver dirección y datos de contacto
5 (25)
Ver dirección y datos de contacto
5 (19)
Ver dirección y datos de contacto
5 (9)
Ver dirección y datos de contacto
5 (6)
Ver dirección y datos de contacto
5 (4)
Ver dirección y datos de contacto
5 (1)
Ver dirección y datos de contacto
5 (1)
Ver dirección y datos de contacto
5 (2)
Ver dirección y datos de contacto
5 (2)
Ver dirección y datos de contacto
5 (3)
Ver dirección y datos de contacto